| | | |
Elektrohydrauliczny pomost przeładunkowy
z klapą z opuszczanym językiem PowerRamp 232 M
- blacha łezkowa o grubości 8 mm (z ryflowaniem) i 6 mm (bez ryflowania)
- język wykonany jest z blachy o grubości 10 mm (z ryflowaniem) i 8 mm (bez ryflowania)
- platforma wzmocniona wzdłużnie
- samoczyszczące zawiasy przednie
- platforma i język (klapa) napędzane hydraulicznie
- siłownik umieszczony centralnie pozwala na dostosowanie się rampy do przechyłów pojazdu nawet do 10% szerokości platformy
- Pomost przeładunkowy 232M jest obsługiwany za pomocą tylko jednego przycisku. Wciśnięcie przycisku powoduje unoszenie podestu z pozycji początkowej oraz rozłożenie języka po osiągnięciu najwyższego poziomu. Zwolnienie przycisku powoduje automatyczne opuszczanie podestu oraz oparcie klapy na skrzyni ładunkowej pojazdu
- w pełni hydrauliczny „stop bezpieczeństwa” utworzony za pomocą wbudowanego w siłownik zaworu blokującego przewody na wypadek ich pęknięci
- wyłącznik awaryjny z blokadą włączania
- boczne blachy platformy zabezpieczające stopy
- podtrzymanie języka na belce przedniej w stanie spoczynku (dla zabezpieczenia podczas ruchu poprzecznego),
- czarno- żółte znaki ostrzegawcze,
- mocne podpory serwisowe,
- zabezpieczenie silnika przez przekaźnik termiczny
|  |
| Elektrohydrauliczny pomost przeładunkowy
z wysuwanym do przodu (teleskopowym) językiem PowerRamp 233 NG
- blacha łezkowa o grubości 10 mm (z ryflowaniem) i 8 mm (bez ryflowania)
- język wykonany jest z blachy o grubości 14 mm (z ryflowaniem) i 12 mm (bez ryflowania)
- platforma wzmocniona wzdłużnie
- platforma i język (klapa) napędzane hydrauliczni
- język wzmocniony prowadnicami przesuwającymi się w profilach platform
- twardo chromowane tłoki przystosowane do pracy pod ciśnieniem 1200 bar.
- przewody hydrauliczne przystosowane do pracy pod ciśnieniem do 600 bar.
- w głównym siłowniku wbudowany zawór bezpieczeństwa
- pomost przeładunkowy 233 NG jest obsługiwany za pomocą panelu 4-przyciskowego
- blokada języka w momencie oparcia rampy o powierzchnię ładunkową samochodu
- platforma i język aktywowane niezależnie za pomocą agregatu hydraulicznego
- poziom rampy dostosowuje się do ruchów samochodu w trakcie przeładunku
- w pełni hydrauliczny „stop bezpieczeństwa” utworzony za pomocą wbudowanego w siłownik zaworu blokującego przewody na wypadek ich pęknięcia,
- wyłącznik awaryjny z blokadą włączania,
- boczne blachy platformy zabezpieczające stopy,
- podtrzymanie języka na belce przedniej w stanie spoczynku (dla zabezpieczenia podczas ruchu poprzecznego),
- czarno- żółte znaki ostrzegawcze,
- mocne podpory serwisowe,
- zabezpieczenie silnika przez przekaźnik termiczny
- obsługa przedstawiona czytelnymi piktogramami
|  |
|
|
| |