Pomosty
 
   
 
 
Elektrohydrauliczny pomost przeładunkowy
z klapą z opuszczanym językiem PowerRamp 232 M
  • blacha łezkowa o grubości 8 mm (z ryflowaniem) i 6 mm (bez ryflowania)
  • język wykonany jest z blachy o grubości 10 mm (z ryflowaniem) i 8 mm (bez ryflowania)
  • platforma wzmocniona wzdłużnie
  • samoczyszczące zawiasy przednie
  • platforma i język (klapa) napędzane hydraulicznie
  • siłownik umieszczony centralnie pozwala na dostosowanie się rampy do przechyłów pojazdu nawet do 10% szerokości platformy
  • Pomost przeładunkowy 232M jest obsługiwany za pomocą tylko jednego przycisku. Wciśnięcie przycisku powoduje unoszenie podestu z pozycji początkowej oraz rozłożenie języka po osiągnięciu najwyższego poziomu. Zwolnienie przycisku powoduje automatyczne opuszczanie podestu oraz oparcie klapy na skrzyni ładunkowej pojazdu
  • w pełni hydrauliczny „stop bezpieczeństwa” utworzony za pomocą wbudowanego w siłownik zaworu blokującego przewody na wypadek ich pęknięci
  • wyłącznik awaryjny z  blokadą włączania
  • boczne blachy platformy zabezpieczające stopy
  • podtrzymanie języka na belce przedniej w stanie spoczynku (dla zabezpieczenia  podczas ruchu poprzecznego),
  • czarno- żółte znaki ostrzegawcze,
  • mocne podpory serwisowe,
  • zabezpieczenie silnika przez przekaźnik termiczny
Foto
Elektrohydrauliczny pomost przeładunkowy
z wysuwanym do przodu (teleskopowym) językiem PowerRamp 233 NG

  • blacha łezkowa o grubości 10 mm (z ryflowaniem) i 8 mm (bez ryflowania)
  • język wykonany jest z blachy o grubości 14 mm (z ryflowaniem) i 12 mm (bez ryflowania)
  • platforma wzmocniona wzdłużnie
  • platforma i język (klapa) napędzane hydrauliczni
  • język wzmocniony prowadnicami przesuwającymi się w profilach platform
  • twardo chromowane tłoki przystosowane do pracy pod ciśnieniem 1200 bar.
  • przewody hydrauliczne przystosowane do pracy pod ciśnieniem do 600 bar.
  • w głównym siłowniku wbudowany zawór bezpieczeństwa
  • pomost przeładunkowy 233 NG jest obsługiwany za pomocą panelu 4-przyciskowego
  • blokada języka w momencie oparcia rampy o powierzchnię ładunkową samochodu
  • platforma i język aktywowane niezależnie za pomocą agregatu hydraulicznego
  • poziom rampy dostosowuje się do ruchów samochodu w trakcie przeładunku
  • w pełni hydrauliczny „stop bezpieczeństwa” utworzony za pomocą wbudowanego w siłownik zaworu blokującego przewody na wypadek ich pęknięcia,
  • wyłącznik awaryjny z  blokadą włączania,
  • boczne blachy platformy zabezpieczające stopy,
  • podtrzymanie języka na belce przedniej w stanie spoczynku (dla zabezpieczenia  podczas ruchu poprzecznego),
  • czarno- żółte znaki ostrzegawcze,
  • mocne podpory serwisowe,
  • zabezpieczenie silnika przez przekaźnik termiczny
  • obsługa przedstawiona czytelnymi piktogramami
Foto
 


 

Opole, ul. Budowlanych 16, tel. 77 40 28 900
e-mail: info@renovia.net.pl

Witryna wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celach sesyjnych oraz statystycznych.
Więcej informacji w polityce prywatności.

OCHRONA I PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH


 Realizacja: new4mat.com Sp. z o.o.
ADMINISTRACJA n4CMS